Introductie

Als klantenservice medewerker sta je klaar met een persoonlijke service. Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar telecom diensten (internet, telefonie, televisie). Je zorgt voor een oplossing op maat en biedt nieuwe diensten aan die bij de klant passen.


Organisatie

Bij onze opdrachtgever geloven ze in het enorme potentieel van de digitale wereld en zijn ze vastberaden om hun klanten te helpen om steeds voorop te blijven in het digitale tijdperk. Ze willen een maatschappij bouwen waarin mensen ervan kunnen genieten om samen te leven en werken, en zo de eindeloze mogelijkheden van de digitale wereld te omarmen voor een betere levenskwaliteit. Ze streven ernaar om hun klanten de beste connectiviteit te leveren, het leukste entertainment en de beste business-oplossingen, op elk toestel, op elk moment, overal.

Functie

Als klantadviseur ben je in staat om algemene klantenservice-vragen te beantwoorden en om klanten te ondersteunen bij een eventuele storing of klacht. Dankzij jouw sterke communicatie-skills kun je je aanpassen aan de gespreksstijl van de klant. Het betreft een leuke en afwisselende (thuiswerk) functie voor minimaal 20 uur per week (max 40 uur), waarbij je flexibele uren krijgt (ook in de avond en op zaterdag).

Je begint met een inwerktraject (2 a 3 maanden) op locatie waar je de nodige coaching en begeleiding krijgt om na het inwerktraject zelfstandig en zo optimaal mogelijk te kunnen presteren.

Al het nodige aan apparatuur wordt kosteloos aan je gefaciliteerd, inclusief een thuiswerkvergoeding bovenop je uurloon. Het enige waar je zelf voor moet zorgen is de rust en een zelfstandige werkruimte . Je werkt dan voornamelijk vanuit huis, maar je blijft in nauw contact met je medecollega’s en leidinggevende.

Functie-eisen

  • Je bent analytisch en klantgericht ingesteld en zorgt voor een unieke klantbeleving
  • Je bent in staat om open gesprekken te voeren waarin je aandacht hebt voor de klant (empathie) en waarbij je de klant positief weet te verrassen
  • Je houdt ervan om zelfstandig te werken, maar je bent ook een teamplayer
  • Je werkt efficiënt met verschillende computersystemen, zoals het klantsysteem, de kennisdatabase en e-mail;
  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau
  • Je bent tevens avonden en weekenden beschikbaar

Aanbod

Je komt terecht in een aangename werkomgeving met een familiale sfeer en toffe collega’s!

  • Variabel uurrooster van maandag tot vrijdag tussen 8:00 uur en 22:00 uur, zaterdag en zondag tussen 09:00 uur en 22:00 uur
  • €1765,00 per maand o.b.v. 40 uur per week
  • Aantrekkelijke bonusregeling, die kan oplopen tot €150.- per maand
  • Mogelijkheid om van uit huis te werken (thuiswerken)
  • Goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, vanaf 10 km reisafstand worden de reiskosten vergoed

Onze opdrachtgever heeft een Great Place To Work (GPTW)-certificaat. Uit het onderzoek van dit jaar blijkt dat hun medewerkers trots zijn om voor hen te werken. Ze staan bekend als “een goede werkgever” waar medewerkers het naar hun zin hebben en het ultieme doel is dat alle medewerkers ambassadeurs van hun organisatie zijn.

Inlichtingen

Letzia Saponaro 045 – 8517971