Introductie

Ben jij iemand die een kick krijgt van het positief beïnvloeden van klantbeleving? Dan zoeken wij jou!

Mediahuis Limburg zoekt klantadviseurs. Ben jij zowel commercieel als klantgericht ingesteld? Weet jij als geen ander verkoopintenties te herkennen en weet jij met leuke gesprekken de behoefte van de klant te achterhalen en ze te matchen aan jouw aanbod? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het betreft een uitdagende en afwisselende functie voor minimaal 30 uur per week (max. 40 uur), waarbij de uren flexibel worden. Je wordt onderdeel van een zeer gedreven, maar erg gezellig team en kunt rekenen op volop coaching en begeleiding. Thuis werken is mogelijk na de opleiding en het inwerktraject.

Organisatie

Het betreft een inbound campagne voornamelijk gericht op het opvangen van bezorgklachten, het beantwoorden van vragen omtrent abonnement, webshop of app, het bieden van passende oplossingen indien nodig. Sinds het eerste kwartaal van 2019 is de klantenservice uitgebreid met extra communicatiekanalen, zoals een chatfunctie. De campagne bestaat uit 6 lijnen, afhankelijk van de kandidaat en waar een specifieke behoefte naar is, zal een kandidaat op 1 van deze lijnen instromen:

1. Print (algemene cases / klantvragen)

2. Bezorgingsklachten

3. Retentie (de opzeglijn)

4. Digitale krant (vragen bijv. m.b.t. het inloggen)

5. Webshop (bv.: bestelstatus)

6. Financieel (factuurvragen)

Functie

  • Het op een leuke, commerciële, klantgerichte en overtuigende wijze voeren van (sales-) inbound-gesprekken met bestaande klanten
  • Het op correcte wijze klanten te woord staan via e-mailsupport
  • Het bijwonen van project gerelateerde trainingen, presentaties en kalibratiesessies

Functie-eisen

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent in staat om open gesprekken te voeren en klanten positief te verrassen
  • Je bent targetgericht (targets o.b.v. aannamelevel, gesprekskwaliteit, effectiviteit en snelheid mail)
  • Je hebt ervaring met het invoeren en opzoeken van gegevens in geautomatiseerde systemen
  • Je bent flexibel inzetbaar gedurende de openingstijden

Aanbod

  • Een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, ontwikkeling en humor
  • Reële doorgroeimogelijkheden (vb.: Senior Advisor, Supervisor en/of backoffice medewerker)
  • Flexibele werktijden waarin je de mogelijkheid hebt om tussen de 20 uur en 40 uur per week te werken tussen 7u30 en 17u00
  • Ideaal als fulltime baan, parttime baan of bijbaan
  • Mogelijkheid om van uit huis te werken (thuiswerk)
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer om jou optimaal te kunnen laten presteren
  • €1681,00 per maand o.b.v. 40 uur per week
  • We zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, vanaf 10 km reisafstand worden de reiskosten vergoed

Inlichtingen

Letzia Saponaro 045 – 8517971