Introductie
In opdracht van Mediahuis Limburg zoeken wij versterking op de afdelingen klantservice en klantbehoud, Wij zoeken een medewerker die ons niet alleen helpt met telefoonbeantwoording, maar ook écht luistert luistert naar de klant.
Voor de optimale klantbeleving en onze betrokkenheid bij De Limburger kiezen we bewust voor een inhouse klantenservice.
Op de afdeling behoud (retentie) ontvangen we via verschillende kanalen ook berichten van abonnees die de relatie willen verbreken. De medewerker die wij zoeken gaat dan op onderzoek uit om te kijken of de liefde echt over is of dat we met een goed gesprek en aandacht voor elkaar toch een mooie toekomst tegemoet blijven gaan.
Organisatie
De Limburger behoort tot de grootste regionale nieuwsmerken van Nederland en valt onder MediahuisLimburg. Honderdduizenden volgers, lezers en zakelijke klanten lezen dagelijks de nieuwsvoorzieningenals dagblad of online. Naast goede journalistiek is een uitstekende klantrelatie en klantervaringessentieel.
Functie
Op de afdeling Behoud (retentie) ontvangen we via verschillende kanalen ook berichtjes van abonnees die de relatie willen verbreken. De medewerker die wij zoeken gaat dan op onderzoek uit om te kijken of de liefde echt over is of dat we met een goed gesprek en begrip voor de situatie toch een passende oplossing hebben. Soms is het antwoord ook een simpele “het past niet meer”. Wij willen het alleen dan wel echt zeker weten en gecheckt hebben of we niet iets vergeten zijn in de besluitvorming.
We hebben een gezellig en gedreven team waar je kunt rekenen op een aangename mix van werken en leren. Je bent bezig met behoud en in de rustige momenten help je uit bij klantservices. Daardoor heb je een afwisselend takenpakket bestaande uit:
- Inbound en outbound gesprekken voeren met bestaande klanten;
- Klanten te woord staan via E-mailsupport;
- Administratieve verwerking in de registratiesystemen;
- Helpen bij eerstelijns vragen van klanten;
- Het bijwonen van gerichte trainingen, coaching en begeleiding.
Functie-eisen
- Met je prettige en duidelijke telefoonstem (met een glimlach) beschik je over een goed beheersing van de Nederlandse taal. Limburgs dialect spreken is niet nodig, maar natuurlijk een pré.
- Het liefst heb je enige ervaring in het voeren van klantcontact telefoongesprekken en ben je zeker servicegericht.
- Je kunt klanten en collega’s op een enthousiaste manier meekrijgen en beschikt over een gezonde portie doorzettingsvermogen.
- Je hebt ervaring met het invoeren en opzoeken van gegevens in geautomatiseerde systemen.
- Je bent flexibel beschikbaar op verschillende werktijden en werkdagen. Wel heb je de mogelijkheid om bepaalde tijden of dagen te blokken.
Daarnaast laat jij je het beste omschrijven als de persoon die op verjaardagen met iedereen wel een gesprekje aanknoopt en bekend staat om zijn/haar empathisch vermogen. Je hebt snel dingen door en durft door te vragen op het moment dat je het niet goed snapt. Tot slot ben je serieus en toch ook wel een tikkeltje ambitieus.
Aanbod
- Je uurloon is € 13,94 bruto per uur (per 1 april 2023). Het uurloon wordt hoger naarmate je beter wordt en langer bij ons werkt;
- Als je werkt tussen 19.00 – 20.00 uur of op zaterdag ontvang je een toeslag van 25%.
- De locatie in Maastricht is goed bereikbaar met de auto (eigen vrije parkeergarage) of per trein (station 12 minuten lopen);
- Ook hebben we een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer woon-werk en in onze Thuiswerkregeling maken we afspraken in welke mate je thuis en op kantoor kunt en wilt werken;
- We kennen flexibele werktijden en daarom perfect te combineren met bijvoorbeeld studie of opvang van kinderen;
- Je helpt mee aan het succes en de verdere ontwikkeling van De Limburger en tegelijkertijd kun jij jezelf ook ontwikkelen door onder andere het volgen van een breed aanbod in (online) trainingen en opleidingen;
- Wij willen ervoor zorgen dat jij elke dag met plezier naar je werk gaat en hebben leuke collega’s en een prima werkplek;
Inlichtingen
043 – 2057179