Introductie

Als Customer Care Advisor sta je klaar met een persoonlijke service. Je gaat in gesprek met de klant die technische vragen heeft over zijn of haar diensten (surfen, bellen, en tv kijken) Je zorgt voor een oplossing op maat en biedt nieuwe diensten aan die bij de klant passen.


Organisatie

Bij onze opdrachtgever geloven ze in het enorme potentieel van de digitale wereld en zijn ze vastberaden om hun klanten en bedrijven te helpen om steeds voorop te blijven in het digitale tijdperk. Ze willen een maatschappij bouwen waarin mensen ervan kunnen genieten om samen te leven en werken, en zo de eindeloze mogelijkheden van de digitale wereld te omarmen voor een betere levenskwaliteit. Ze streven ernaar om hun klanten de beste connectiviteit te leveren, het leukste entertainment en de beste business-oplossingen, op elk toestel, op elk moment, overal.

Functie

Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar diensten (surfen, bellen, en tv kijken). Je zorgt voor een oplossing op maat en je biedt nieuwe diensten aan die bij de klant passen. Vragen per mail worden telefonisch beantwoord. (vb.: technische- en facturatie-vragen)

Functie-eisen

Ben jij?

  • Een luisteraar.; je luistert graag en aandachtig naar mensen
  • Een prater; Mensen luisteren graag naar je stem en vertrouwen op jeadvies
  • Gedreven, enthousiast en leergierig
  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands
  • Empathisch en communicatief
  • Van nature uit een promotor
  • Commercieel en servicegericht
  • Targetgericht; targets o.b.v. gesprekskwaliteit, oplossingsgerichtheid, workflow procesbeheer, effectiviteit en snelheid, aannamelevel, gespreksduur
  • Sterke interesse in en kennis van de technische omgeving
  • Een echte teamplayer, maar ook zeer zelfstandig
  • Iemand die denkt in oplossingen en niet in problemen
  • Stressbestendig
  • Iemand met een logisch denkvermogen en je kan zelfstandig, nauwkeurig en flexibel werken
  • Computervaardig
  • Je beschikt over de mogelijkheid om vanuit huis te werken

Aanbod

Je komt terecht in een aangename werkomgeving met een familiale sfeer en leuke collega’s!

  • Variabel uurrooster van maandag tot zondag tussen 8:00 uur en 22:00 uur
  • €2000,00 per maand o.b.v. 40 uur per week
  • We geven jou de juiste tools, 3 weken opleiding, … Alles wat nodig is om de uitdagingen aan te gaan
  • Bonussen voor het aanwerven van vrienden/kennissen die ons team willen komen versterken
  • Leuke incentives bij het behalen van de nodige doelstellingen
  • Mogelijkheid om van uit huis te werken (thuiswerken)
  • We zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, vanaf 10 km reisafstand worden de reiskosten vergoed

De startdata liggen op zeer korte termijn, dus heb je interesse en voldoe je aan de eisen? Reageer dan snel.

Inlichtingen

Letzia Saponaro 043 – 2057179