Introductie

Ben jij op zoek naar een klantenservice baan tijdens kantoor uren en hou je graag jouw avonden en weekenden vrij?

Dan hebben wij de ideale vacature voor jou!

Organisatie

Het betreft de klantenservice voor een bekende webshop die wereldwijd actief is.

Je gaat (potentiële) klanten helpen met het oplossen van vragen omtrent:

  • Retours en terugbetalingen (voorwaarden, retourproces)
  • Bestellingen (levertijd, afgeprijsde artikelen, annuleringen)
  • Verzending en levering (bestelling volgen, incomplete bestelling, track&trace nummer)
  • Betaling (op rekening betalen, aanmaningen, verkeerde betaling)

Functie

Je beantwoord een brede waaier aan vragen met betrekking tot de diensten en producten. Na de opleiding en het inwerktraject is thuis werken mogelijk.

  • Je helpt de klant en geeft advies via verschillende kanalen: chat, mail en telefonisch;
  • Je kan je weg vinden in een webshop-omgeving
  • Je werkt met verschillende CRM systemen die jou ondersteunen in jouw rol
  • In eerste instantie dien alle mogelijke vragen/cases zelf te beantwoorden en/of op te lossen. Indien nodig worden interne- en externe afdeling ingeschakeld zoals de “warehouse” en PostNL

Functie-eisen

  • Je bent een multi-tasker die allround ingezet kan worden op de verschillende CRM systemen (chat, mail en telefonisch)
  • Je bent mondeling en schriftelijk communicatief vaardig zowel in het Nederlands als in het Engels
  • Je kan je empathisch opstellen tijdens een gesprek en je kan tevens je enthousiasme overbrengen bij elk klantcontact
  • Je bent klantgericht en weet te zorgen voor een unieke merk- en klantbeleving
  • Je bent targetgericht (targets o.b.v. gesprekskwaliteit, oplossingsgerichtheid, workflow procesbeheer, effectiviteit en snelheid, aannamelevel, gespreksduur)
  • Je bent stressbestendig, je beschikt over een goede teamspirit, je bent proactief en oplossingsgericht
  • Je bent administratief sterk en je hebt oog voor detail

Aanbod

  • Het gaat hier om een baan voor de langere tijd
  • €1730,00 per maand o.b.v. 40 uur per week
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer om jou optimaal te kunnen laten presteren
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag, van 08u00 tot 17u00
  • Flexibele werktijden waarin je de mogelijkheid hebt om in onderling overleg ingepland te worden tussen de 24 uur en 40 uur per week
  • Ideaal als fulltime baan, parttime baan of bijbaan
  • Mogelijkheid om van uit huis te werken
  • We zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, vanaf 10 km reisafstand worden de reiskosten vergoed

Inlichtingen

Letzia Saponaro 045 – 8517971