Introductie

Ben jij zowel commercieel als klantgericht ingesteld? Weet jij wat klanten willen en weet jij met leuke gesprekken voor een unieke klantbeleving te zorgen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Lebara is in 2001 opgericht door drie migranten met één doel: voordelig naar huis kunnen bellen. Hoe ver weg je ook bent. En die drie lieten zich zeker niet tegenhouden door de regeltjes van de telecommarkt zoals ze ’m in Engeland aantroffen. Ze wilden mensen vrijheid geven. En dat is gelukt. Lebara biedt nu voor iedereen dezelfde voordelige Sim Only en Prepaid-bundels. En gebruik je iets niet? Dan betaal je er ook niet voor. Bij Lebara kies je zelf wat je nodig hebt.

Functie

Voor Lebara zijn wij op zoek naar Klantadviseurs. Het betreft een uitdagende en afwisselende functie voor minimaal 20 uur per week (max. 40 uur), waarbij de uren flexibel worden ingezet (ook in de avond en op zaterdag). Je wordt onderdeel van een zeer gedreven, maar erg gezellig team en kunt rekenen op volop coaching en begeleiding. Thuis werken is mogelijk na de opleiding en het inwerktraject.

Dot betreft de winback- en retentieafdeling van Lebara:

  • 70% uitgaande telefoongesprekken waarbij bestaande klanten van Lebara gecontacteerd worden om het contract te verlegen alsook klanten met een prepaid kaart die een voordelig aanbod krijgen bij een post-paid abonnement
  • 30% inkomende telefoongesprekken waarbij bestaande klanten van Lebara jou bellen om te informeren naar een verleningsaanbod

Functie-eisen

Wat ga je doen?

  • Het op een leuke, professionele, klantgerichte en commerciële wijze voeren van inbound- en warme outbound-gesprekken met nieuwe, maar voornamelijk bestaande klanten
  • Het achterhalen en verstrekken van informatie en het beantwoorden van vragen met betrekking tot de diensten
  • Het op correcte wijze verwerken/opzoeken van klantgegevens, informatie en orders in de daarvoor bestemde geautomatiseerde systemen
  • Het op correcte wijze vastleggen van mondelinge overeenkomsten aan de hand van gespreksopnamen
  • Het bijwonen van project gerelateerde trainingen, presentaties en kalibratiesessies

Wie ben jij?

  • Je bent in staat om leuke, open gesprekken te voeren en klanten positief te verrassen
  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent computervaardig
  • Je bent targetgericht
  • Je bent minimaal 20u per week beschikbaar, waarvan minimaal 2 avonden en 1 zaterdag per maand

Aanbod

  • Een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, ontwikkeling en humor
  • €1750,00 per maand o.b.v. 40 uur per week, een variabele bonusregeling en een vast uitgebreid incentive programma. (targets o.b.v. gesprekskwaliteit en conversie)
  • Reële doorgroeimogelijkheden (vb.: Senior Advisor, Supervisor en/of backoffice medewerker)
  • Flexibele werktijden waarin je de mogelijkheid hebt om tussen de 20 uur en 40 uur per week ingepland te worden tussen 09u00 en 21u00
  • Ideaal als fulltime baan, parttime baan, bijbaan of studentenbaan
  • Mogelijkheid om van uit huis te werken (thuiswerk)
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer om jou optimaal te kunnen laten presteren
  • Je gaat deel uitmaken van een leuk en divers team, met leuke kwartaalborrels en mogelijk jaarlijkse teamuitjes
  • Een toplocatie aan de Arena Boulevard, naast de Pathé, Ziggodome en Afas. We zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeacht of je met het openbaar vervoer reist of met eigen vervoer, vanaf 10 km reisafstand worden de reiskosten vergoed

Inlichtingen

Letzia Saponaro 045 – 8517971