fbpx

Introductie

Voor een familiebedrijf in de industrie voor bouwmaterialen zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker customer support!

Organisatie

Een internationale familie onderneming in de industrie voor bouwmaterialen. Er werken in Nederland ruim 100 vakbekwame medewerkers en wereldwijd meer dan 6.000 collega’s. De organisatie kenmerkt zich als nuchter met een platte structuur waarbij kwalitatieve oplossingen worden geboden voor een optimale klantbeleving.

Functie

  • Aan de hand van klantinformatie beoordeel je de opdracht
  • Verzorgen van de calculatie van het project
  • Uitwerken, opstellen en opvolgen van offertes
  • Bestellen van onderdelen na goedkeuring van de offerte
  • Levertijden bewaken van de leveranciers
  • Onderhouden van contact met de klant gedurende het offerte en orderstadium
  • Opvolgen van de lopende trajecten
  • Verwerking van orderbonnen
  • Controle op technische haalbaarheid van de producten
  • Afspraken maken met de klant en afstemmen met de service monteur
  • Na uitvoering van de order de facturatie verzorgen van de servicewerkzaamheden
  • Eventuele reclamaties oplossen
  • Administratieve afwikkeling van de order in diverse systemen

Functie-eisen

  • Diploma op MBO niveau
  • Kennis van techniek bij voorkeur via een technische opleiding
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Engels en/of Duits
  • Kennis van SAP en complexe ICT systemen
  • Ervaren in time management
  • Klantgericht
  • Stressbestendig
  • Zelfstandig kunnen functioneren
  • Collegiaal naar de diverse afdelingen
  • Communicatief vaardig
  • Beschikbaar voor 24 – 32 uur per week

Aanbod

  • Het betreft een vacature waarbij rechtstreeks een contract door de klant wordt aangeboden na een succesvolle sollicitatieprocedure
  • De functie is uitdagend en dynamisch
  • Er wordt een goede beloning geboden (€ 3.000 – 3.200 bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband)
  • Per jaar 31 vakantiedagen
  • Een 13e maand is onderdeel van het secondaire arbeidspakket
  • Er is een uitstekende pensioenregeling
  • Ruime online scholingsmogelijkheden voor persoonlijke groei
  • Een open en directe communicatie is vanzelfsprekend binnen het team
  • De sfeer is informeel en collegiaal
  • De afdeling After Sales bestaat uit 10 betrokken collega’s
  • Woonachtig in de regio Amersfoort- Deventer. Vanaf het 1e kwartaal 2023 zal de werklocatie in Apeldoorn gevestigd zijn

Inlichtingen

Letzia Pecko 043 – 2057179